Dodací a platební podmínky

Balné

Ať už zvolíte jeden produkt, dárkové balení nebo větší počet položek, nikdy Vám žádné balné nenaúčtujeme, a to ani u zásilek do zahraničí. Cena balného je vždy 0 Kč.

 

Doprava na území ČR

ZÁSILKOVNA (cena dopravy 50 Kč, u objednávek nad 500 kč zdarma)

Zásilkovna Vám balík doručí obvykle již následující pracovní den po expedici z našeho skladu na jedno z Vámi vybraných výdejních míst. O předání zásilky přepravci Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu. Výdejní místo, na které bude balík doručován, si v nákupním košíku zvolíte zadáním města nebo PSČ. Pokud je tato služba pro Vaše PSČ nedostupná, můžete si zvolit jiný způsob doručení. Všechny typy doručení jsou zdarma.

O možnostech vyzvednutí Vaší zásilky na vybraném výdejním místě budete informováni prostřednictvím e-mailu nebo SMS. Toto upozornění je odesláno na e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které jste uvedli ve Vaší objednávce.

Možnost zaplatit na výdejním místě zásilku platební kartou v případě, že jste v objednávce zvolili platbu dobírkou, si můžete ověřit na https://www.zasilkovna.cz/pobocky.

 

PPL (cena dopravy 80 Kč)

PPL/DPD Vám doručí zásilku obvykle již následující pracovní den po expedici balíku z našeho skladu. O předání zásilky přepravci Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

O přibližném čase doručování Vás v den doručování bude informovat doručující pracovník přepravce prostřednictvím SMS. Pokud jste při objednání zvolili způsob platby dobírkou, budete informování také o výši doběrečného. Toto upozornění je odesláno na telefonní číslo, které jste uvedli ve Vaší objednávce. Standardně jsou zásilky doručovány v pracovní dny mezi 8. a 18. hodinou. Přesnou hodinu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po dohodě s řidičem. Kontakt na něj obdržíte v informační SMS.

V případě Vašeho nezastižení Vám přepravce prostřednictvím SMS zašle upozornění o nezastižení a o opětovném doručení následující pracovní den. Při opakovaném nezastižení Vám přepravce prostřednictvím SMS zašle upozornění o uložení zásilky na depu přepravce a o době, po kterou bude zásilka uložena. Nevyzvednutí zásilky není ve smyslu Všeobecných obchodních podmínek odstoupením od smlouvy! Opětovné zaslání bude účtováno dle ceníku dopravce.

Možnost zaplatit pracovníkovi přepravce zásilku platební kartou v případě, že jste v objednávce zvolili platbu dobírkou, si můžete ověřit přímo u doručujícího pracovníka přepravce, který Vám v den doručování zašle kontakt s informacemi o zásilce.

 

ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY (poštovné 95 Kč)

Česká pošta (dále jen ČP) Vám bude zásilku doručovat nejpozději třetí pracovní den po expedici balíku z našeho skladu. O předání zásilky přepravci Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu. ČP Vás bude o převzetí a doručování zásilky informovat prostřednictvím e-mailu nebo SMS. Toto upozornění je odesláno na e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které jste uvedli ve Vaší objednávce.

Na internetové adrese www.ceskaposta.cz/zmenadispozice můžete den před doručováním zásilky změnit termín a místo jejího doručení. V případě, že nebudete na uvedené adrese zastiženi, obdržíte od České pošty oznámení o uložení balíku na poště. Zásilka je standardně na poště uložena 7 dní. Pokud zásilku v uvedeném termínu nevyzvednete, bude vrácena k nám. Nevyzvednutí zásilky není ve smyslu Všeobecných obchodních podmínek odstoupením od smlouvy! Opětovné zaslání bude účtováno dle ceníku ČP.

 

ČESKÁ POŠTA – BALÍK NA POŠTU (poštovné 95 Kč)

ČP bude zásilku doručovat nejpozději třetí pracovní den po expedici balíku z našeho skladu na jednu z 2 700 poboček v České republice, které tuto službu poskytují. O předání zásilky přepravci Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

Pobočku ČP, na kterou bude balík doručován, si v nákupním košíku zvolíte zadáním města nebo PSČ. Pokud je tato služba pro Vaše PSČ nedostupná, můžete si zvolit jiný způsob doručení. Všechny typy doručení jsou zdarma.

O uložení a možnosti vyzvednutí Vaší zásilky na pobočce ČP budete informování prostřednictvím e-mailu nebo SMS. Toto upozornění je odesláno na e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které jste uvedli ve Vaší objednávce.

Na internetové adrese www.ceskaposta.cz/zmenadispozice můžete den před doručováním zásilky změnit pobočku ČP, na které bude zásilka uložena. Pokud zásilku v uvedeném termínu nevyzvednete, bude vrácena k nám. Nevyzvednutí zásilky není ve smyslu Všeobecných obchodních podmínek odstoupením od smlouvy! Opětovné zaslání bude účtováno dle ceníku ČP.

Možnost zaplatit na pobočce ČP zásilku platební kartou v případě, že jste v objednávce zvolili platbu dobírkou, si můžete ověřit na https://www.ceskaposta.cz/sluzby/platebni-a-financni-sluzby-cr/platby-kartou.

 

Doprava na území Slovenska

ZÁSILKOVNA (cena dopravy 50 Kč, u objednávek nad 500 Kč zdarma)

Doba dodání je obvykle 3–5 dní na jedno z Vámi vybraných výdejních míst na Slovensku. O předání zásilky přepravci Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu. Výdejní místo, na které bude balík doručován, si v nákupním košíku zvolíte zadáním města nebo PSČ.

O možnostech vyzvednutí Vaší zásilky na vybraném výdejním místě budete informováni prostřednictvím e-mailu nebo SMS. Toto upozornění je odesláno na e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které jste uvedli ve Vaší objednávce.


Doprava do dalších zemí

ZÁSILKOVNA (200 Kč, u zásilek s hodnotou nad 1 500 Kč zdarma)

Zásilky standardně doručujeme také do několika zemí v Evropě (Francie, Německo, Nizozemsko, Belgie, Irsko, Ruská federace). Doba dodání je obvykle 3–5 dní na Vámi zadanou adresu doručení. V případě dodání do Ruské federace se tato doba může prodloužit až na 14 dní. O předání zásilky přepravci Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu. Společnost Packeta Group, poskytující službu Zásilkovna v každé zemi spolupracuje s místními dopravci, kteří Vám objednávku doručí až do domu (Francie: Collisimo, Německo: DHL, Hermes, Nizozemsko: PostNL, DHL, Belgie: PostNL, Bpost, Irsko: Fastway, Ruská federace: Russian Post).

Do ostatních zemí světa doručujeme. Individuálně. Pokud máte zájem o doručení zásilky do jiné země, prosíme, kontaktujte nás e-mailem (info@egoharmony.cz) nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na https://www.egoharmony.cz/en/contact/.

 

Možnosti plateb - Česká republika

ONLINE PLATEBNÍ KARTOU (zdarma)

Jde o nejrychlejší způsob platby. Platba platební kartou, resp. platebním tlačítkem, probíhá prostřednictvím zabezpečené platební brány Comgate. Po potvrzení objednávky budete přesměrováni do zabezpečené platební brány, kde do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure. Proto budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky, nebo o autorizaci platby jiným způsobem dle podmínek banky. Peníze jsou nám připsány během několika minut, což výrazně zrychluje doručení zásilky. Zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den po objednání. Při převzetí zásilky od doručovatele nic nedoplácíte.

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: 
platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

 

BANKOVNÍM PŘEVODEM (zdarma)

Platbu můžete uskutečnit bankovním převodem peněz z Vašeho bankovního účtu na náš. Po potvrzení objednávky Vám e-mailem zašleme údaje potřebné k provedení platebního příkazu: částka, číslo účtu, číslo objednávky (variabilní symbol). Peníze jsou obvykle na náš účet připsány během 1–3 pracovních dní. Zboží odesíláme nejpozději následující den po připsání celé ceny objednávky na náš účet. Při převzetí zásilky od doručovatele nic nedoplácíte.

 

DOBÍRKOU (doběrečné 65 Kč)

Objednávku také můžete zaplatit v hotovosti při jejím převzetí od přepravce PPL nebo při jejím vyzvednutí na výdejním místě Zásilkovny. O možnosti platby dobírky kartou se prosím informujte u konkrétního dopravce. Zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den po objednání. Pokud zboží objednáte v dopoledních hodinách pracovního dne, zásilku expedujeme již ten den.

 

Možnosti plateb - Slovensko

ONLINE PLATEBNÍ KARTOU (zdarma)

Jde o nejrychlejší způsob platby. Platba platební kartou, resp. platebním tlačítkem, probíhá prostřednictvím zabezpečené platební brány Comgate. Po potvrzení objednávky budete přesměrováni do zabezpečené platební brány, kde do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure. Proto budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky, nebo o autorizaci platby jiným způsobem dle podmínek banky. Peníze jsou nám připsány během několika minut, což výrazně zrychluje doručení zásilky. Zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den po objednání. Při převzetí zásilky od doručovatele nic nedoplácíte.

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: 
platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

 

BANKOVNÍM PŘEVODEM (zdarma)

Platbu můžete uskutečnit bankovním převodem peněz z Vašeho bankovního účtu na náš. Po potvrzení objednávky Vám e-mailem zašleme údaje potřebné k provedení platebního příkazu: částka, číslo účtu, číslo objednávky (variabilní symbol). Peníze jsou obvykle na náš účet připsány během 1–3 pracovních dní. Zboží odesíláme nejpozději následující den po připsání celé ceny objednávky na náš účet. Při převzetí zásilky od doručovatele nic nedoplácíte.

 

Možnosti plateb – ostatní země

PLATEBNÍ KARTOU (zdarma)

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou je nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky, příp. o jiný způsob potvrzení platby v souladu s podmínkami vaší banky.

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

 

POZNÁMKA

Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení § 443 - 446 obch. z., resp. § 601 obchodního. zákona.

Na jakékoliv dotazy ohledně dodacích a platebních podmínek nás neváhejte kontaktovat.

Zpět do obchodu